Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jag kommer skita i honom resten av mitt liv....har andra kompisar så jag klarar mig... samma som jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 åter gå till topic: Jag tror inte att GTA4 endast blir online. Det vore ju konstigt eftersom alla inte har bredband och jag syftar inte bara på oss i sverige utan i hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 kan ju inte säga att det ser ut som om ni e kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 kan ju inte säga att det ser ut som om ni e kompisar tycker inte jag heller! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 samma som jag har! men jag har fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 åter gå till topic: Jag tror inte att GTA4 endast blir online. Det vore ju konstigt eftersom alla inte har bredband och jag syftar inte bara på oss i sverige utan i hela världen. varför skulle de bara bli online spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 tycker inte jag heller! :'( :'( :'( nej inte direkt...men man klarar sig faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 nej inte direkt...men man klarar sig faktiskt... japp..men vi e kvitt nu eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 varför skulle de bara bli online spel? han frågade ju...GTA4 endast online?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Jag tycker att GTA4 ska va i vintermiljö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Jag tycker att GTA4 ska va i vintermiljö. det vore grymt...men man borde få välja de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 japp..men vi e kvitt nu eller?? kanske...vi gör upp imoorn i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 kanske...vi gör upp imoorn i skolan... japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 det vore grymt...men man borde få välja de... Ja och att det ska utspelas i nu tid inte för längesen som på vice city... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Ja och att det ska utspelas i nu tid inte för längesen som på vice city... det e bra att det ska utspelas i nutid.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 det e bra att det ska utspelas i nutid.... ja det ere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 ja det ere då finns de mycke nyare bilar å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 då finns de mycke nyare bilar å ja typ som volvo XC90 och SAAB 9-2 och 9-5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 ja typ som volvo XC90 och SAAB 9-2 och 9-5! jag skulle bara köra SAAB om den fanns...lite volvo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 jag skulle bara köra SAAB om den fanns...lite volvo... skulle det finnas volvo 240 så skulla jag bara köra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts