STATUS Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Är det sant att GTA4 kommer bara vara ett online spel??? Isåfall är det skit ju. För ibland vill man ju vara "ensam". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Är det sant att GTA4 kommer bara vara ett online spel??? Isåfall är det skit ju. För ibland vill man ju vara "ensam". det kommer nog att vara både och... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Är det sant att GTA4 kommer bara vara ett online spel??? Isåfall är det skit ju. För ibland vill man ju vara "ensam". det e ju inge som e bekräftat ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 det e ju inge som e bekräftat ännu... det e ju klart men om fast bara om det e ett online spel så tror jag inte så många modemare skulle köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 det e ju klart men om fast bara om det e ett online spel så tror jag inte så många modemare skulle köpa det... när det släpps lär inga använda modem längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Det är ju inte ens officiellt att det kommer ett GTA4 ännu, en mindre vad det kommer att innehålla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 när det släpps lär inga använda modem längre Kommer du inte ihåg vad sossarna lovade förra valet eller vad det va? 95% ska ha bredband! Men det är ju typ bara 20% eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_3 Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Ja har inte bredband! Telia säger att tele stationen är föööööööör liten i marieberg! Så reklamerar de med "bredband för alla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 28 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Ja vi skulle få bredband här men efter halva väggen så slutade dom. Varför? Ja det fanns inga pengar. Skit snack. Det kommer dom jämt me. Fy fan. Nä så det fick bli ADSL. Jaja det är la okey typ. Men jag tycker det är dåligt att det inte är fler som inte får bredband. För jag känner många som måste använda modem än. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Ja vi skulle få bredband här men efter halva väggen så slutade dom. Varför? Ja det fanns inga pengar. Skit snack. Det kommer dom jämt me. Fy fan. Nä så det fick bli ADSL. Jaja det är la okey typ. Men jag tycker det är dåligt att det inte är fler som inte får bredband. För jag känner många som måste använda modem än. Tyvärr. hehe...den skitkommunen där jag bor har inte lust å skaffa bredband...varken adsl eller riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 hehe...den skitkommunen där jag bor har inte lust å skaffa bredband...varken adsl eller riktigt... Dom vill men Telebolagen tar storstäderna först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Dom vill men Telebolagen tar storstäderna först! nej du...den här kommunen vill inte ha bredband....det e den sämsta kommunen i sverige...och en annan sak...skolan är näst sämst i Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Det ska komma adsl snart till lilla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Det ska komma adsl snart till lilla mig hit kommer det ADSL när det är föråldrat...om vi har tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 hit kommer det ADSL när det är föråldrat...om vi har tur... som jag har sagt förut: ADSL kommer hit om 1,5-2 år! Men eftersom din låssas farsa har så j*vla mykke pengar så varför köper han inte det där j*vla satelit paketet?? varför sålde han sin villa för och flyttade in i en 2:a jo...därför att han har inte råd! och en ambulansförare får inte jobba 25 timmar i sträck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 som jag har sagt förut: ADSL kommer hit om 1,5-2 år! Men eftersom din låssas farsa har så j*vla mykke pengar så varför köper han inte det där j*vla satelit paketet?? varför sålde han sin villa för och flyttade in i en 2:a jo...därför att han har inte råd! och en ambulansförare får inte jobba 25 timmar i sträck! jo du...det får dom visst...bara för att din farsa e pensionär...och ni inte har råd...men han ville kanske inte ha något hus så han sålde de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Ska ni börja bråka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jo du...det får dom visst...bara för att din farsa e pensionär...och ni inte har råd...men han ville kanske inte ha något hus så han sålde de.... ett sånt paket kostar 50.000 typ! Varför köper ni inte?? Och jag har iaf en pappa, din vill ju inte ens veta av er! säg som det e...du har ljugit från första början..han har inte dom där miljonerna på kontot..Då skulle han inte trängas i en 2:a i kungsbacka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Ska ni börja bråka igen? Nu kommer jag att skita i totalt i vad han skriver....jag vill inte bli bannad...SÅ nu e det slut med bråken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jag kommer skita i honom resten av mitt liv....har andra kompisar så jag klarar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts