Wild_hawk Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 (redigerad) Jag surfade omkring på Megagames.com på Sharewhere och då hittade jag ett spel som heter Mini Cs!! det är ett mini cs spel som är i 2d jag håller på att ladda ner det nu, ni kan ladda ner Mini cs spelet här och här får ni en bild på det: VARNING JAG TROR ATT SPELET E PÅ TYSKA FÖR DET STÅR TYSKA ORD PÅ SCREENTE!! Redigerad 27 april, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 gick inte o installera för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 inte för mig heller....datorn var nära att hänga sig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 gick inte o installera för mig inte för mig heller det kanske bara funkar på tyska datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 NU FUNKAD DET!! MAN MÅSTE TRYCKA PÅ EN VISS KNAPP I INSTALERAREN JAG BERÄTTAR SÅ FORT JAG HAR TESTAT DET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 det var inte så roligt som jag trodde men det var coolt! jag ska berätta hur ni instalerar nu! så här: när ni kommer fram till den sista knappen där man trycker så att den börjar instalera då trycker ni på bilden som ska föreställa en data och sen klickar ni er bara fram sen så funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 De funka men de sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 De funka men de sög ja jag vet, men det var rätt så grymt ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Verkar lite kul....men ja hinner inte ladda ner de nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts