Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Så var det dags för en GTA2-kväll igen Alla som vill vara med skriver upp sig via inlägg. Tid: Ikväll 21:00 (Säg till om tiden inte passar) Vi kör original GTA2 så det går inte att köra med den nyaste patchen. Det fungerar att köra med 56k! Man får dock räkna med att spelet kommer gå långsammare än vanligt (ej hack/lagg) men efter ett tag vänjer man sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Gta 2 fungerar inte på min dator..hade gärna varit me annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Gta 2 fungerar inte på min dator..hade gärna varit me annars Testa den nyaste GTA2-patchen: http://www.gtasajten.com/gta2/d_patch.asp Jag vet dock inte om man måste ha samma version som servern för att joina servern. Jag ska testa det nu föresten, ska bara intallera det lokala nätverket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag är med! vet någon förresten vad tiny town är för nåt Klockan 21.00 låter bra, så länge är det GTA3 som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 nu är det på det lilla viset att gta2 skivan ligger hos min mamma 300 mil härifrån...så det går tyvärr inte ändå...tack för tipset iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag är med! vet någon förresten vad tiny town är för nåt Klockan 21.00 låter bra, så länge är det GTA3 som gäller det är en liten multiplayer stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Det går inte köra med två olika versioner av GTA2, tyvärr... Testat och bevisat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 men hur ska man köra då, ska man gå in på nån server eller är det olika "rum" typ där man går in eller hur funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 men hur ska man köra då, ska man gå in på nån server eller är det olika "rum" typ där man går in eller hur funkar det http://www.gtasajten.com/art/gta2_mp1.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag skulle också velat vara med, men har fått problem. Jag laddade ner patchen men då gick det inte att köra GTA2. Då går det väl heller inte att vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 ja e me iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag skulle också velat vara med, men har fått problem. Jag laddade ner patchen men då gick det inte att köra GTA2. Då går det väl heller inte att vara med? Om du har XP använd systemåterställning, då försvinner patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Patchen är borta nu och spelet funkar. Men patchen måste man väl ha för att kunna spela multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag har inte patch och mp funkar, vill du vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Ja jag vill gärna vara med, bara det funkar. Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Patchen är borta nu och spelet funkar. Men patchen måste man väl ha för att kunna spela multiplayer? Man måste inte ha den men det ska vara mycket bättre med den. Men det fungerade rätt bra ändå, utan patchen, fast det gick lite långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Ja jag vill gärna vara med, bara det funkar. Hur ska jag göra? Läs om hur du gör här: http://www.gtasajten.com/art/gta2_mp1.asp Vi kör TCP/IP. Serverns IP = 217.208.174.140 Kom in redan nu, vi startar 21:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Det funkar inte, jag var nog försent ute, men vill gärna försöka vara med nästa gång ni spelar. Det vore kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Är du kvar, för vi ska nog spela mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Ja, nu är jag här, när ska ni spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts