Arman Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Hur backar man planet...när den e på marken alltså? Och hur vet man var man ska? Tack!! //arma[N] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Hur backar man planet...när den e på marken alltså? Och hur vet man var man ska? Tack!! //arma[N] jag tror inte man skall kunna baka dom ! (?) vore ju inte så realistiskt då... eller hur ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 jag tror inte man skall kunna baka dom ! (?) vore ju inte så realistiskt då... eller hur ! Va!!! Så att du har aldrig sett ett flygplan backa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 man gör olika på olika plan, annars kan man ju trycka på en knapp på tangentbordet, gå in o kolla vilken knapp de é Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Shift+P är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag fattar ingen ting i det spelet!!1 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag fattar ingen ting i det spelet!!1 :'( Då får du väl lära dig, ska installera de snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Är det bra? Kanske ska skaffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag tycker de é bra o vissa gör de inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 kan man flyga helikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 kan man flyga helikopter? ja, men de é inte lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Alt i de e ju OMÖJLIGT, har lust o installera det:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Alt i de e ju OMÖJLIGT, har lust o installera det:D Flygplan é ju lätta... (kanske inte att landa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Har inte de spelet ' Vet ni att det är de spelet som terroristerna som kapade planen den 11 september, lärde sig att kör flygplan med...bland annat då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag har funderat på att köpa FS 2002 Pro, men är det värt 689 kr? Håller det länge och är grafiken bra? Hur kan systemkraven vara så låga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag har funderat på att köpa FS 2002 Pro, men är det värt 689 kr? Håller det länge och är grafiken bra? Hur kan systemkraven vara så låga? vänta till fight simulator 2004 kommer om du ska lägga ut 700kr på en flyg simulator... här kostar fight sim 02 (vanliga inte pro) 400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 man slewar PÅ Y Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Flight Simulator 2002 pro köpte jag för 299 kr jag beställde: Billigt va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) Jag har funderat på att köpa FS 2002 Pro, men är det värt 689 kr? Håller det länge och är grafiken bra? Hur kan systemkraven vara så låga? kop inte pro..om du inte har riktit me pengar..men annars e d inte vart det...men kop vanliga..haller lika lange...men du maste har en joystick annars blir d trakigt..forresten...du borde ha en bra dator... systemkraven som dom REKOMMENDERAR ar alldeles for sma om du inte vill stalla av all grafik och da blir det ingen sarskild upplevelse... =P.. Redigerad 7 juli, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 jag har joystick och de är skit roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts