Jacker Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Jag läser Super Play , det är den bästa spel tidningen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 läser PSW och PSM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 läser PSW och PSM. Jag läste PSM när den fortfarande fans , synd att de gick i konkurs :'( gammal go tidning men vad är PSW för tidning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 En ny tidning. Skitbra! Lite taskig humor bara... Och det följer alltid med en DVD med trailers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 räknas "Kalle Anka & CO" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 (redigerad) lol....hehe jag läser inte men jag har läst Computer Games, PCGamer, DVDGamer, Club Nintendo och Super Play Redigerad 27 april, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 /me läser PCGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 (redigerad) /me Deltanator Is Reading PCGamer haha stell är för påverkad av IRC Redigerad 27 april, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 bara bilsport... men den räknas inte va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 /me Deltanator Is Reading PCGamer haha stell är för påverkad av IRC Klart som fan att man är det!! All jävla cola o kaffe(och mus!!) som gjort mig sån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Klart som fan att man är det!! All jävla cola o kaffe(och mus!!) som gjort mig sån.. lol jävla groda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 jag läser PCgamer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Super PLAY, men jag fick inte senaste numret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 jag läser för det mesta pc gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 lol jävla groda Vadå för jävla groda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Vadå för jävla groda?? jag tror han menar att du är en groda ! (nu är stell knäckt... aldrig har nån kalat han för groda !) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Nej, faktist inte... Har nog blivit kallad padda nån gång men aldrig groda.. Men knäckt är jag inte... Jag är väl inget nöt heller.. groda är en sak och nöt en annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Nej, faktist inte... Har nog blivit kallad padda nån gång men aldrig groda.. Men knäckt är jag inte... Jag är väl inget nöt heller.. groda är en sak och nöt en annan... seså... du kan gråta ut här... vi är ju som en stor familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 jag läser PCgamer! Me 2 !!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Jag läser den bästa tidningen! PC GAMER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts