Hultenius Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Lite små ändringar bara. 1. För att vara en "hot topic" måste tråden innehålla 30 inlägg. 2. Man kan nu använda och när man gör undersökningar. 3. Nu kan man visa 400 medlemmar i Member List. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Coolt ...så att råttan började göra test borde vi inte ha ett "testforum" där nya medlemmar och medlemmar kan testa (precis som råttan gjorde) hur det fungerar och om man vill skriva nåt som test och se hur det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Coolt ...så att råttan började göra test borde vi inte ha ett "testforum" där nya medlemmar och medlemmar kan testa (precis som råttan gjorde) hur det fungerar och om man vill skriva nåt som test och se hur det blir Spammet skulle öka rejält! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 men i det forumet gör det inget om det kommer spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Nu blir säkert Hultenius och alla andra jättesura på mig, men jag tycker det var väldigt onödigt att kunna ha bilder i pollen. Nu ska alla ha det, och man ser inte var det föreställer ibland(oftast). Dessutom tar det ganska lång tid att ladda, även fast jag har adsl. Enligt mig var det bra som det var förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 va bra då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts