mralex2000 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Vilka ställen i Free Ride är öppna så man kan gå in?? Jag har bara hittar vapenaffären i Hoboken, finns det fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Finns tyvärr inge fler ställen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 (redigerad) Finns tyvärr inge fler ställen... :'( dåligt tycker jag... Redigerad 30 april, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 dåligt tycker jag... mm.. Man borde kunna gå in på alla resturanger man går in i på uppdragen och hotellet och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 dåligt tycker jag... byt färg till lila iställe..det där e funnylinns (stavning?) färg! eller jag tar lila i ställe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 byt färg till lila iställe..det där e funnylinns (stavning?) färg! eller jag tar lila i ställe! du ska inte bestämma vad jag ska har för färg...dessutom så tycker jag att det e funny som ska klaga och inte du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 du ska inte bestämma vad jag ska har för färg...dessutom så tycker jag att det e funny som ska klaga och inte du... ÅÅ vad det ska vara jobbigt med färgerna?? Då kan ju ingen för f**n skriva med svart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 ÅÅ vad det ska vara jobbigt med färgerna?? Då kan ju ingen för f**n skriva med svart!! Svart är "standard" färgen... Men bråka för Guds skull inte om vilken färg ni ska skriva med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Svart är "standard" färgen... Men bråka för Guds skull inte om vilken färg ni ska skriva med!!! just precis...man borde få skriva i vilken färg som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 just precis...man borde få skriva i vilken färg som helst... Även om SAAB kanske överdriver ibland så ska ni inte hacka på honom, vem fan bryr sig om vilken färg han har, eller har funnylin betalat extra för att ha ensamrätt på den färgen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) du ska inte bestämma vad jag ska har för färg...dessutom så tycker jag att det e funny som ska klaga och inte du... om du kollar lite bättre så har funny haft färgen sen han kom hit...men jag tycker iaf att man kan välja själv men eftersom några har bett dig att byta så tycker jag att man ska göra det iaf. Redigerad 2 maj, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 man kan bara gå in i vapen affären ja..inge annat ställe funkar typ...eller bilverkstan men vem vill gå in dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 man kan bara gå in i vapen affären ja..inge annat ställe funkar typ...eller bilverkstan men vem vill gå in dit? om man vill laga bilen typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 om du kollar lite bättre så har funny haft färgen sen han kom hit...men jag tycker iaf att man kan välja själv men eftersom några har bett dig att byta så tycker jag att man ska göra det iaf. men det spelar ingen roll hur länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 om man vill laga bilen typ... det e bara att sno en ny...2000 dollar fattigare om man åker till bilverkstan... tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 det e bara att sno en ny...2000 dollar fattigare om man åker till bilverkstan... tror jag men tänk om man har en bil som inte e vanlig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts