Stoffe Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Vad är serial? Vet att det har nåt att göra med cr*cks och w*rez men mer vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Vad är serial? Vet att det har nåt att göra med cr*cks och w*rez men mer vet jag inte... Det behöver inte alls ha något med "cr*cks och w*rez" att göra, även om jag kan förstå att många tror det... Det är vanligtvis "CD-KEYS" eller andra koder som man måste uppge när man installerar/registrerar spel/program osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 det är många som missbrukar det och letar efter "serials" på internet, så tex när man laddat ner en demoversion av ett program så kan man ofta köpa en kod(serial,cdkey) så funkar det, dessa finns i mängder på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts