maik Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 har nån medal of honor fronline? tycker ni att den är bra tänkte köpa är den värd pengarna? vad går det ut på tror att man ska ta ett vapen från nasisterna? vilka vapen fins det hur många banor som sagt är den bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Vänta tills det nya medal of honor kommer till PS2 om några veckor.. Det heter Rising sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Vänta tills det nya medal of honor kommer till PS2 om några veckor.. Det heter Rising sun Några veckor??? I en komputer för alla tidning som jag fick i onsdags så stog det att det ska komma i Januari 2004 *Edit* Kom på at det var till dator tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 har nån medal of honor fronline? tycker ni att den är bra tänkte köpa är den värd pengarna? vad går det ut på tror att man ska ta ett vapen från nasisterna? vilka vapen fins det hur många banor som sagt är den bra det står ju i olika spel tidningar att spelet är mkt kort min granne har det och det klarade han snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts