SAAB Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Varför? Det är ju världens bästa spel! nej...man kan tröttna på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 15 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 nej...man kan tröttna på det... Nämn ett spel med längre hållbarhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Nämn ett spel med längre hållbarhet. morrowind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Nämn ett spel med längre hållbarhet. vad exakt menar du med de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 morrowind? När man säger att ett spel har bra hållbarhet menar man hur länge man vill spela spelet innan det blir tråkigt. Visst, det kanske finns mycket att göra i Morrowind, men man kanske tröttnar på det fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 nej..jag spelar inte VC längre...det SUGER k**k... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 nej..jag spelar inte VC längre...det SUGER k**k... nehe...det suger inte...du har ju inte spelat det på länge så du vet ju inte om du har ändrat inslällning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 När man säger att ett spel har bra hållbarhet menar man hur länge man vill spela spelet innan det blir tråkigt. Visst, det kanske finns mycket att göra i Morrowind, men man kanske tröttnar på det fortare. Counter-Strike är ett spel som man sällan tröttnar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Om man är beroende av det, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 nej..jag spelar inte VC längre...det SUGER k**k... vad har du druckit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag ville bara säga att jag spelar mer gta3 än vc nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Nu när jag har det till pc spelar jag det självklart. Konsttig jag har inte tröttnat på VC.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 det var länge sen jag spelade VC tror jag klarade ut de 2 ggr.. sen så orkade inte jag nå mera.. Men jag ska fixa VC till datorn när de kommer ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts