Mr Mister Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Jag spelar det varje dag. Jag köpte det 8 november. Ett tecken på bra hållbarhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Ja köpte det 23:e dec, som en julklapp till sig själv, har nästan spelat de varje dag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 (redigerad) Nej eftersom min dumma farsa tog tillbaka PS2an till sitt jobb."Ni gör inget annat än att spela" Och precis när jag skulle götta mig med alla prylar jag fått vid 91 hp! Redigerad 27 april, 2003 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 jepp jag spelar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Japp, spelar det fortfarande. Minst en timme per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Spelar det inte så ofta längre elgitarren är viktigare Men vc är fortfarande kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Det var en period förut när jag inte spela det men igår köpte jag Ultimate Cheat till VC så nu är det asa kul igen (odödlig, oändligt med ammo, 100% completed!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 jag tröttnade nästan direkt bara för att jag hade spelat gta3 så mycket... men det händer ju att amn packar upp PS2:an ibland !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 jag har inte vc men jag ville bara säga att jag fattar inte varför man inte ska spela vc fortfarande! även fast än man har 100hp, alla stuns, rampages m.m så finns det ju SÅ MYCKET man kan göra speciellt när man har köpt Ultimate Cheatss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 jag fick spelet i höstas och har spelat nästan varje dag.. hr klarat spelet två gånger en gång med koder och en gång utan... men dom senaste dagarna har jag lirat gta 3.. ska få 100% på det=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Men när jag hadde VC då spelade jag minst en timme om dan och högst...vet då fan jävligt mycket i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 spelar det lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Nej, jag har inte börjat ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Slutade spela efter en vecka .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Har alldrig spelat vice city ville vänta på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Machi Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Har inte spelat sen i januari. Börja ny kula för ett par dar sen, fan va kul de e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 jag håller på å satsar på 100% nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 jag håller på å satsar på 100% nu lalala... hundra procent... lalala... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 lalala... hundra procent... lalala... kul att nån har det ivarjefall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Slutade spela efter en vecka .. Varför? Det är ju världens bästa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts