skribb Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 det är några av dom: jag lyssnar på stormwarrior, metallica, dia psalma, godsmack, blind guardian, soad, manowar, helloween, judas priest, slipknot, korn, children of bodom, iced earth, megadeth m.fl ps. har säkert glömt några slipknot http://www.nicolaslpknt.com/disasterpieces/Chris%2028.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 är du blind eller??...jag skrev dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 LINKIN PARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag lyssnar på rock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Jag lyssnar på metal! Mest thrash och death. EDIT: Jaha grupp! Metallica, Slayer, Destruction , Death, Entombed m.m... Redigerad 24 november, 2005 av Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag lyssnar på rock Men smart att dra upp en två år gammal tråd! Ontopic: Lyssnar på det mesta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 NWA, 2pac,Royce 5,9 och lite annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Hårdrock och metal för det mesta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Hip hop men kan bli lite rock också. ibland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jaja, fortsätt på en gammal tråd>_> Det finns ett forum för detta ämne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Men denna kommer bli låst! Spamma inte sönder den nu innan en mod kommer. Jag kan också skylla på mig själv för att skriva i den fast förhoppningsvis blir detta sista posten i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 MP5: Kiss stavas med S och fan inte Z. HÅRDROCK!! Metallica, Maiden, Kiss, Ozzy, Sabbath, Stratovarius, men vafan, orka räkna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) MP5: Kiss stavas med S och fan inte Z. Jippi, rätta ett stavfel på ett två år gammalt inlägg som en numera inaktiv medlem skrivit Passade även på att rapportera. Förresten så gillar jag olika former av metal och horrorcore (hur det nu går ihop). Edit: Aha, nu kom även jag fram till att det skulle vara grupper/artister. (hed) pe (US) Annihilator (CAN) Anthrax (US) Bloodshot (US) Clawfinger (SWE/NOR) Dark Lotus (US) Dope (US) Finntroll (FIN) Impellitteri (US) Korn (US) Korpiklaani (FIN) Kreator (GER) Moonspell (POR) Nothingface (US) Slipknot (US) Xentrix (UK) Zug Izland (US) Där är en del favoriter. Redigerad 24 november, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ganksa varierat, har gått igenom de flesta musikgenrerna under mitt liv. Nu är jag tillbaka lite på metalband igen, så som Behemoth, Amon Amarth, Six Feet Under, Cradle Of Filth, Emperor, Entombed, Dimmu Borgir och Hypocrisy. Men också en del lugnare rock: Guns N' Roses, Metallica, Led Zepelin och Judas Priest. Samtidigt är det en del Animals, mycket Dylan, lite Dire Straits och Clapton. Och nu på senare dagar en hel del jazz, kanske inte stor mening jag rabblar namn där dock. Lite gangsta-hiphop och några plattor Cornelis Vreeswijk brukar snurra på mp3-spelaren också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Lyssnar mest på 50 Cent och Eminem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Skönt att se att en 2 1/2 år gammal tråd skapad av mig återupptas. "Blink 182"? Vad lyssnade jag på egentligen? För att besvara min egen fråga; jag lyssnar gärna på Guns N' Roses. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Lyssnar på väldigt mycket. Men mina stenklara favoriter eh, favorit är Tupac. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jippi, rätta ett stavfel på ett två år gammalt inlägg som en numera inaktiv medlem skrivit Tänkte inte på att den var gammal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Det kan ni aldrig lista ut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts