Jump to content

Invision Power Board v1.1.2

Hultenius
 Share

Recommended Posts

Hultenius skrev:
Invision Power Board v1.1.2 kommer att installeras kl 23:00 ikväll.

Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar men räkna med 15-30 min.

Det är bara buggfixar.

15-30 min?!? :blink:(w00t):) kommer inte att klara mig...30 min utan forumet?!? :wub::P AARRGGHHHH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STOOOOOOOOOOOOOR bugg!!!!!!!!!!!!!!!

Diggarna fyller år idag, så långt är det klart, men hos "the big Vercetti" stod det att funny fyllde år i dag :lol:

jag gick i och kollade den inbyggda forum kalendern. ingen funny i dag, eller de nämaste dagarna!!

men därimot, stod det att delta fyllde år i dag (och diggarna) vilket det inte stod på frammsidan. jag frågade delta, och han fyller inte år i dag, länkade även till kalendern, där det stod att han fyller år. men han såg bara diggarna där

skummt eller vad?

--edit--

delta som testade men varför ser the big Vercetti funny...

Redigerad av GTA3_PLAYER
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA3_PLAYER skrev:
STOOOOOOOOOOOOOR bugg!!!!!!!!!!!!!!!

Diggarna fyller år idag, så långt är det klart, men hos "the big Vercetti" stod det att funny fyllde år i dag :lol:

jag gick i och kollade den inbyggda forum kalendern. ingen funny i dag, eller de nämaste dagarna!!

men därimot, stod det att delta fyllde år i dag (och diggarna) vilket det inte stod på frammsidan. jag frågade delta, och han fyller inte år i dag, länkade även till kalendern, där det stod att han fyller år. men han såg bara diggarna där

skummt eller vad?

så Funny fyller inte idag? Hmmm...

Knasigt... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...