Hultenius Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Invision Power Board v1.1.2 kommer att installeras kl 23:00 ikväll. Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar men räkna med 15-30 min. Det är bara buggfixar. Edit: Invision Power Board v1.1.2 är nu installerat utan problem! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaackaaaars Skribb!!! Han kan inte va på forumet på en halv timme!! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 (redigerad) tror man överlerver, men det är knappt Redigerad 26 april, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Invision Power Board v1.1.2 kommer att installeras kl 23:00 ikväll. Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar men räkna med 15-30 min. Det är bara buggfixar. 15-30 min?!? kommer inte att klara mig...30 min utan forumet?!? AARRGGHHHH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 15-30 min?!? kommer inte att klara mig...30 min utan forumet?!? AARRGGHHHH!!! inte jag heller...skit också...måste klara mig.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Tror jag klarar mig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Jag har inte märkt någon skillnad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 han har inte uppdaterat det än tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Sorry, jag fick lite förhinder men nu är jag här och forumet ska uppdateras inom några minuter! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 ok, bra! passa på att hybernata tommyboy också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Klart, det gick snabbt och inga problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Klart, det gick snabbt och inga problem. Uppdateringen eller att hybernata honom? Jag märker fortfarande ingen skillnad på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Läs min första post igen... Det är bara buggfixar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 (redigerad) STOOOOOOOOOOOOOR bugg!!!!!!!!!!!!!!! Diggarna fyller år idag, så långt är det klart, men hos "the big Vercetti" stod det att funny fyllde år i dag jag gick i och kollade den inbyggda forum kalendern. ingen funny i dag, eller de nämaste dagarna!! men därimot, stod det att delta fyllde år i dag (och diggarna) vilket det inte stod på frammsidan. jag frågade delta, och han fyller inte år i dag, länkade även till kalendern, där det stod att han fyller år. men han såg bara diggarna där skummt eller vad? --edit-- delta som testade men varför ser the big Vercetti funny... Redigerad 27 april, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 STOOOOOOOOOOOOOR bugg!!!!!!!!!!!!!!! Diggarna fyller år idag, så långt är det klart, men hos "the big Vercetti" stod det att funny fyllde år i dag jag gick i och kollade den inbyggda forum kalendern. ingen funny i dag, eller de nämaste dagarna!! men därimot, stod det att delta fyllde år i dag (och diggarna) vilket det inte stod på frammsidan. jag frågade delta, och han fyller inte år i dag, länkade även till kalendern, där det stod att han fyller år. men han såg bara diggarna där skummt eller vad? så Funny fyller inte idag? Hmmm... http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/joo.JPG Knasigt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 DELTA SKULLE BARA TESTA the big Vercetti: inte tommyboy heller... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaackaaaars Skribb!!! Han kan inte va på forumet på en halv timme!! :'( haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 så Funny fyller inte idag? Hmmm... http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/joo.JPG Knasigt... så är det ca. en timma före midnatt så står det morgondagens (tror det) födelsedagar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 så är det ca. en timma före midnatt så står det morgondagens (tror det) födelsedagar... gör det? det visste inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Knasigt... så är det ca. en timma före midnatt så står det morgondagens (tror det) födelsedagar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts