Star Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Jag kan inte få fram gtasajten! Det blir bara en blå bakgrund sen händer det inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Är det fortfarande så och vad använder du för webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Nu har GTASajten slutat fungerade för mig med, men jag kommer in på Forumet genom http://www.gtasajten-storage.com/forum/invboard/. Har Mozilla, men det funkade inte i IE heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Nyss fungerade inte forumet för mig, Så nu när forumet fungerar går det inte att komma in på GTASajten istället... fast det är iof. inget ovanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Nepp nu fungerar det inte, men det verkar bara vara webbservern (Apache) som inte fungerar. Allt annat fungerar (FTP, Mail, MySQL osv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Skönt att veta att man inte är ensam om det, var nära på att maila min internetleverantör och ge dom en utskällning Wildhawk sa att det funkade för honom, undrar varför...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Fungerade för mig också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Nu har jag också problem med GTAsajten. Jag kommer in på första-sidan, men väl där så går det inte att trycka på några länkar. Ingenting händer... Hit till forumet kommer jag bara om jag skriver in gtasajten-storage adressen. Jag har IE 6.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Nu har jag också problem med GTAsajten. Jag kommer in på första-sidan, men väl där så går det inte att trycka på några länkar. Ingenting händer... Hit till forumet kommer jag bara om jag skriver in gtasajten-storage adressen. Jag har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 det är väl enklare med www.gtasajten.com/forum den skriver jag alltid in"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Det var den länken som inte fungerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 nu funkar det för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts