*Kraze* Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Vad i helvete ska man göra när man e hemma och e sjuk... Det är en användare inne och d e jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag är aldrig hemma, när jag inte är i skolan är jag i Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Vad i helvete ska man göra när man e hemma och e sjuk... Det är en användare inne och d e jag ta en läsk och glo på en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 ta en läsk och glo på en film. nä ta lite spenat och lira lite ridge racer 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Vad i helvete ska man göra när man e hemma och e sjuk... Det är en användare inne och d e jag jag skulle sova hela dan om jag var sjuk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Bah... min (o)tur att vara sjuk idag... Usch vad tråkigt det är! Får väl ta och testa lite nya GTA3 mods... så får man nånting gjort iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Ja ä mä sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jag är faktiskt också sjuk ( förkylning ) inte kul. Men tur att man inte behöver gå till skolan i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Många sjuka idag alltså... Men nu har jag kommit på vad jag ska göra, jag ska göra min första bil till GTA3 idag (lite sent men..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Många sjuka idag alltså... Men nu har jag kommit på vad jag ska göra, jag ska göra min första bil till GTA3 idag (lite sent men..) hur går det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 hur går det då? Sådär, jag har inte orkat med så mycket. Jag tänkte göra en bil från scratch, men det ville sig inte. Sen dess har jag bara testat lite, Zmodeler är inte så användarvänligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Sådär, jag har inte orkat med så mycket. Jag tänkte göra en bil från scratch, men det ville sig inte. Sen dess har jag bara testat lite, Zmodeler är inte så användarvänligt.. nej. jag fattar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Bah... sjuk idag igen... Tråkigt, ensamt, segt, jobbigt osv. Får väl fortsätta att lära mig Zmodeler då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*Kraze* Skrivet 12 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Ja nu är jag frisk men snuvig som en kråka... Har förässten skaffat mafia och det är absolut inte så tråkigt som alla säger! Vapnena är mycket mer realsistiska och grafiken är juh sjukt snygg! Men jag kan hålla med om att vissa bilare lite slöa... Men men... Fortfarande sjuk? krya på dig i sånna fall! ha d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Ja nu är jag frisk men snuvig som en kråka... Har förässten skaffat mafia och det är absolut inte så tråkigt som alla säger! Vapnena är mycket mer realsistiska och grafiken är juh sjukt snygg! Men jag kan hålla med om att vissa bilare lite slöa... Men men... Fortfarande sjuk? krya på dig i sånna fall! ha d Näää, jag var i skolan idag men jag är fortfarande lite förskyld.. Det blir ju inte bättre av att det är en torsdag (8.20-21:30 i skolan).. fick dock sluta någon timme tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Jävla skit... nu är jag sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Får väl se om jag är lika sjuk imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Synd Ja jag har vatt sjuk hela veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*Kraze* Skrivet 20 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 jag är frisk!!!!!!! men nu e d skola för hela slanten men det är skönt att det är fredag så man kan relaxa lite jag stannade i skolan ida till 18:15 håller på med ett specialarbete om vänstern TRÅKIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts