Guest saffe Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) jag drog upp topicen med vilja Redigerad 2 april, 2003 av saffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Fortfarande lite människor i kanalen?! Då får väl jag skriva en IRC-guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 vafan de e ju bara att connecta till servern... ...tycker man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 säg till när jag ska va där, så är jag där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 säg till när jag ska va där, så är jag där va där när du har datorn på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts