SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 bara en tillrättelse.... men...man måste inte va otrevlig för det...och föresten så funkar inte den där adressen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 men...man måste inte va otrevlig för det...och föresten så funkar inte den där adressen.. Vilken adress? Menar du #gtasajten? I så fall, roflmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 men...man måste inte va otrevlig för det...och föresten så funkar inte den där adressen.. det e ingen webbadress.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Vilken adress? Menar du #gtasajten? I så fall, roflmao kan ingen skriva exakt det som man ska skriva in i skrivfältet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Det är ingen webbadress! #gtasajten är en IRC-kanal som du ansluter till med programmet Mirc. Ladda ner här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 (redigerad) Det är ingen webbadress! #gtasajten är en IRC-kanal som du ansluter till med programmet Mirc. Ladda ner här! ok...tack...men vilket land ska man ladda ner det på...det finns inte i sverige... Redigerad 31 mars, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 ok...tack...men vilket land ska man ladda ner det på...det finns inte i sverige... men ladda ner något script istället, orginal é fult och med typ en funktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 men ladda ner något script istället, orginal é fult och med typ en funktion ok...bra att du sa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 ffs, när ni ändå idlar i #GTAsajten, så kan ni väl också performa & idla i #Clanna på samma nätverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 men jag hittar inget script...var finns det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 men jag hittar inget script...var finns det... Ladda ner mIRC istället för att krångla med script, jag har det och det duger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Om man ska ha nåt script så rekommenderar jag varmt NoNameScript, ett seriöst script som är mycket användbart, om man tex. vill joina CS och BF servrar snabbt och enkelt, eller om man vill ta IP och DNS:en på folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 vart kan man tanka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 bozIRC duger oxå.. Det kan man ladda hem på bozIRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 (redigerad) NNScript Stell: BozIRC är ett oseriöst script som bara inkluderar en massa slap kommandon , bara för ungar alltså . Installera NN istället, men som sagt, smaken är som baken ! Redigerad 31 mars, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Men lilla Delta.. Visste4 du inte att jag va en liten snorunge som inte vet bättre än att bozIRC är lika bra som Lunarstorm som jag förövrigt inte skulle klara mig utan.. *Pöss* *Kjamaz* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Men nbs irc äger också... Där finns också en massa funktioner, ALLT man behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 bara man kan vara i #gtasajten så gör det inget vad man har gör mirc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 bara man kan vara i #gtasajten så gör det inget vad man har gör mirc det har du faktiskt rätt i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 lite ny är jag men inte väldans ny. jag skriver lite då och då i forumet men besöker det varge dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts