saint Skrivet 8 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2002 .. joina #gtasajten på quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraze Skrivet 11 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2002 ??? ? ööh va? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2002 Ja kom in nu! Om ni ändå hänger på quakenet som säker många av er redan gör (?) så kom och idla i #gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalle Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Skulle nån kunna förklara hur man gör....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Vad e det för adress till quakenet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 irc.quakenet.org är adressen. Jag kommer nog att skriva en guide senare nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 När jag försöker gå in på irc.quakenet.org hoppar den till splatterworld3.de.quakenet.org och jag använder trillian som irc klient Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 OK spammare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 (redigerad) e jag en spammare :'( :'( :'( sorry Redigerad 31 mars, 2003 av saffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 spammare råttan din jävla snorunge, sluta påpeka när nån spamar!!!! Det e du som e en jävla spammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 OK Kan du ge mig en vettig förklaring till varför du drog upp den här tråden bara för att säga OK?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Kan du ge mig en vettig förklaring till varför du drog upp den här tråden bara för att säga OK?? Han har ju ganska ny, och tittar väl runt i forumet... Han tänkte väl inte att den va så gammal...... så skrev han OK för att han skulle gå in där.. men iaf... dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 va i helvete saffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Han är ju ny här! klaga inte så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Tycker också att fler borde vara i #gtasajten.. det är jävligt tom där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 jag vet...kan det inte bli fler medlemmar här...kan man inte göra så att alla måste va medlemmar för att besköka forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 jag vet...kan det inte bli fler medlemmar här...kan man inte göra så att alla måste va medlemmar för att besköka forumet... han sa #gtasajten inte www.gtasajten.com/forum.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 han sa #gtasajten inte www.gtasajten.com/forum.... varför så otrevlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 varför så otrevlig? bara en tillrättelse.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts