Blaque Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 (redigerad) Äntligen har Hockey-VM börjat och om en timme spelar Sverige sin första match mot Lettland! Underbart att foppa, sudden och Salo kommer. Äntligen några stora stjärnor med i ett VM! Diskutera allt om VM här! *Edit* Hörde nyss att Danmark hade slagit USA med 5-2 i första matchen... Hahaha!! Redigerad 26 april, 2003 av Blaque Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 (redigerad) Äntligen har Hockey-VM börjat och om en timme spelar Sverige sin första match mot Lettland! Underbart att foppa, sudden och Salo kommer. Äntligen några stora stjärnor med i ett VM! Diskutera allt om VM här! *Edit* Hörde nyss att Danmark hade slagit USA med 5-2 i första matchen... Hahaha!! Hade Danmark slagit USA med 5-2 Skulle gärna vilja se den matchen :'( Redigerad 26 april, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Hade Danmark slagit USA med 5-2 Skulle gärna vilja se den matchen :'( Japp, det var Danmnarks första seger i A Hockey-VM någonsin. Förra (och enda) gången de var med var 1949, då förlorade de mot Kanada med 47-0 i öppningsmatchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Japp, det var Danmnarks första seger i A Hockey-VM någonsin. Förra (och enda) gången de var med var 1949, då förlorade de mot Kanada med 47-0 i öppningsmatchen... HAHA!! Då sög Danmark hårt! *Väntar på VM matchen ikväll* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Svergie kommer krossa allt motstånd i hockey vm hoppas jag... speciellt nu när foppa är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Svergie kommer krossa allt motstånd i hockey vm hoppas jag... speciellt nu när foppa är med Håller med till 100%!!! vi ska vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Just nu står det 3-1 mellan Sverige och Lettland... Snygga mål sverige gjort, men lettlands mål var ju ett jäbla bandyskott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Just nu står det 3-1 mellan Sverige och Lettland... Snygga mål sverige gjort, men lettlands mål var ju ett jäbla bandyskott! Vi vann! Wohoo Go sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Japp, det var Danmnarks första seger i A Hockey-VM någonsin. Förra (och enda) gången de var med var 1949, då förlorade de mot Kanada med 47-0 i öppningsmatchen... 47-noll... snacka om soppor till danskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Vi vann! Wohoo Go sverige! Jepp, en rätt enkel seger!! Men tacklingen på Marcus Nilsson var riktigt otäck, hoppas han kan spela mer i VM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Hehe, GO HOLLAND!!! Ne, hoppas sverige vinner. Detta vm:et som spelas i finland lär bli späckat av stjärn spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 När Peter forsberg kommer då vinner vi med 5-0! (Hoppas jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 (redigerad) 47-noll... snacka om soppor till danskar Håller med till 100%! Redigerad 27 april, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Snart börjar Sverige - Vitryssland. Både foppa och Salo är med!! Inte en chans att vi förlorar som i OS förra året, det finns bara inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 (redigerad) Jepp, en rätt enkel seger!! Men tacklingen på Marcus Nilsson var riktigt otäck, hoppas han kan spela mer i VM... bild på markus nilsson då hans haka träffar sarg kanten: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/SPORT-27s10GRABB4.jpg Redigerad 27 april, 2003 av sirar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 bild på markus nilsson då hans haka träffar sarg kanten: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/SPORT-27s10GRABB4.jpg Ajdå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Död match idag mellan Vitryssland - Sverige... Vi vann iaf till slut..Skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Död match idag mellan Vitryssland - Sverige... Vi vann iaf till slut..Skönt! Ja, fy f*n vad nervös jag var fram till 2-1 målet i tredje perioden... Att Vitryssland ska vara så svåra att besegra, 2-1 i VM 1998, 3-4 i OS 2002 och så nu då 2-1 i VM 2003. Men Vitryssland spelar väldigt defensivt och backar hem hela tiden, jag tror det blir ett helt annat spel mot Kanada på tisdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Ja, fy f*n vad nervös jag var fram till 2-1 målet i tredje perioden... Att Vitryssland ska vara så svåra att besegra, 2-1 i VM 1998, 3-4 i OS 2002 och så nu då 2-1 i VM 2003. Men Vitryssland spelar väldigt defensivt och backar hem hela tiden, jag tror det blir ett helt annat spel mot Kanada på tisdag! det tror jag också..men asså jag skulle räknat hur många icing vitryssland fixade med sitt defensiva spel. Dom sköt upp pucken hela tiden nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 skummt att usa förlorat båda sina matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts