robban... Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 går de. iså fall hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det går att ladda upp bilder på Pixas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Visst måste man regga sig där?? När jag trycker på "registre..new user" (eller vad de står) så står de bara en massa siffror & bokstäver!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Visst måste man regga sig där?? När jag trycker på "registre..new user" (eller vad de står) så står de bara en massa siffror & bokstäver!! Ja det är något fel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 när jag försökte med new user, så stod de bara:Parse error: parse error, unexpected T_EXIT in /home/www/htdocs/uploader/user/newuser.php on line 14 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 (redigerad) när jag försökte med new user, så stod de bara:Parse error: parse error, unexpected T_EXIT in /home/www/htdocs/uploader/user/newuser.php on line 14 :'( Precis samma för mig!! :'( :'( *edit* Nu gick de...(ha fixa lite nu, bla. Rx 1:an.. ) Redigerad 28 april, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Frågade polaren Pixas och han sa att han höll på att fixa med sin server men att det skulle bli bra om ett par dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Nu funkar de!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts