Foo Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 För ett antal dagarsen såg jag en reklam ruta på www.avault.com där det stod: Whats your favorite weapon? sedan läste den upp ett tjugotal olika som tex. hår, köttyxa, lie, svärd, händer, fötter och lite annat små o gott. Men det värsta är att jag inte kommer ihåg vad detta PS2 spelet heter. Är det nån som vet vad det heter så skriv det här under tack. Jag skulle bli mycket tacksam efterssom det såg väldigt roligt ut. Så om jag får reda på vad det heter ska jag nog köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det kan nog vara Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Om det heter så hade jag nog kommit ihåg namnet. Jag tror det var nåt konstigt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 (redigerad) Kanske Grand Theft Auto: Vice City: PS2 fast nja... Redigerad 26 april, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Soul Calibur 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det kan nog vara Postal 2 p2 finns bra på pc och har inget av vapnerna som Foo räknade upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Soul Calibur 2? JA det kan vara det men jag är inte riktigt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts