Wild_hawk Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 nån försöker adda sig i min msn hela tiden, jag misstänker råttan.. Men hela tiden så kommer en ruta upp där det står: #ran; (ricke_is@msn.com) har lagt till dig i sin kontakt lista. Nån som har råkat ut för detta? det kan också vara ett virus så adda inte denna addres i eran msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 hmm, jag tror inte råttan är ett virus precis.. ricke_is@msn.com är råttfan om du trycker på Avbryt så ligger du i hans lista men han ligger inte i din, typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det e typ nån bugg i msn messenger, om en i sin lista har en annan ändelse i mailet än hotmail.com så kan det ibland bli sådär. Försvann för mig efter ett tag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts