Visa Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 det finns ju en artikel på finska på gtasajten ....jag kan översätta den...om någon har intresse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 (redigerad) hmm...orkar inte översätta hela texten men det flesta är gammalt info... men det stog nånting om 2 cycklar och att bilarna har fått en högre hastighet , och nånting om att man skulle kunna skjuta ner krimminella från luften Redigerad 25 april, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Hehe, då gissade jag rätt Hmm... "2 cyklar", det måste ha blivit nått fel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Visa City: ooh.. så du kan finska? hur komemr det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Jag är halv finne mn jag kan inge finska bara räkna till 5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Visa City: ooh.. så du kan finska? hur komemr det sig? kan va för att han bor i finland kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 GTA3_PLAYER: Njaee.. jag vet inte.. kanske kan vara det.. orkade inte titta.. Visa City: Vilken stad bor du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 jag bor i stockholm.......jag är halvfinne...det är min pappa som lärt mig allt....(jag pratar bara finska med farsan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Visa City: jaha, okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts