Joey Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 öh vem e fjant...jag eller gurkmarmelad? gurkkillen tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 gurkkillen tror jag.. ok...på så sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 han som startade topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 han som startade topicen tur de...hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 5 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 vad gör ni här egentligen..... det ända ni gör är att jävlas med alla.. fan gå in på fjortis lunar istället!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 vad gör ni här egentligen..... det ända ni gör är att jävlas med alla.. fan gå in på fjortis lunar istället!!!! frågan e väl vad du gör här??? e du otrevlig, kan du inte vänta dig nåt annat tillbax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 frågan e väl vad du gör här??? e du otrevlig, kan du inte vänta dig nåt annat tillbax haha...gurkan bli medlem på lunar själv...haha... vi hade kanske vait trevligare om du hade varit trevligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 man mamma säger faktiskt att jag har över 10 iq!! HAHHAHAHAA fråga du mamma? så gulligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 tror inte man måste gjöra en 2-wheel, säket nåt sido uppdrag du glömt någonstans DU har nog inte heller över 10 iq, för då skulle du inte avslöjat det så tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 DU har nog inte heller över 10 iq, för då skulle du inte avslöjat det så tidigt. va??? vadå?? jag har inte gjort ett ända uppdrag i vc, så vad vet jag??? eller vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Nu tycker jag att ni ska skärpa er...... Man ska inte vara dum mot en som frågar och skriva dumma kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Nu tycker jag att ni ska skärpa er...... Man ska inte vara dum mot en som frågar och skriva dumma kommentarer de gamla talesättet (moddat): Det finns inga dumma svar, bara dumma frågor... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 de gamla talesättet (moddat): Det finns inga dumma svar, bara dumma frågor... eller? nej, där har du fel Dundrsmet: Om han är dum får man va dum tillbaks...och välkommen till forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Ok jag kanske hade fel där men jag försöker ialla fall vara snäll så ofta som möjligt (Man tackar så mycke Vigge 89). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 De här hör inte hit men de é onödigt o skapa ny topic... Kan men se från "first person" vinkel i GTA VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 tror inte att man kan det men man vet ju aldrig vad Rockstar hittar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Jepp, man kan se från first person i VC.. Men man ser tyvärr inte vapnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 ok, en polare sa de men jag va lite tveksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Men jag tror inte att man kan springa i firstperson bara titta runt omkring sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Men jag tror inte att man kan springa i firstperson bara titta runt omkring sig ang. din signatur, så heter det bara GTA Vice City och inte GTA 3 Vice Vity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts