gurkmarmelad Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 jag har hittat alla hp, alla stunts, alla rampages...alla uppdragen... ALLT!!!! men jag har bara 99%.. jag har ite fuskat!!!!!!! lite frågor här: måsta men ha gjort en 2 wheel?? har inte gjort det nämligen kan det finnas bugar så att men inte får 100%??? snälla svara!!!!!!... annars kommer jag att ta kivet av mig och vill ni ha mitt liv på erat samvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 är det så att du får självmords tankar av ett spel, tycekr inte jag att du ska spela spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 jag skrev inte det här inlägget för att det skulle komma nån dum jävel som tror att jag menar allvar.... alla med över 10 i iq fattar att jag menar att jag blir jävligt förbanad när man inte lyckas med 100% fast man lagt ner så mkt tid med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 man mamma säger faktiskt att jag har över 10 iq!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 ja men om din morsa säger ett ord till så kommer hon inte att prata mera!!! och inte du heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 ska jag ta det där som ett hot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 nej men seriöst... kan du hjälpa mig eller??? onödigt att bara tjafsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 (redigerad) tror inte man måste gjöra en 2-wheel, säket nåt sido uppdrag du glömt någonstans Redigerad 25 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 nej jag tor fan inte det.. har gjort alla telefon uppdrag.. och om det fanns fler yppdrag så skulle ju dom ha kommit upp...fan va iriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Du kanske inte har rånat alla affärer eller gjort PCJ playground eller cone crazy. Ett tips kolla i statsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 ja men om din morsa säger ett ord till så kommer hon inte att prata mera!!! och inte du heller!!! du kanske ska lugna dig lite....med svordomar och hotelser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 gurkmarmelad: Jag håller med 'SAAB Lover'.. tror inte att folk här uppskattar din attityd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Gör en 2-wheelie och håll tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 jag har klarat det nu... jag hade inte fått 45 poäng på skjutuppdraget.. jävligt skönt!!! skönt att man har hur mycket ammo som helst.. men jag har läst att det ska stå 3 limmos utanför vercetti mansion.. har inte sett några.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Det är efter keep your friends close, och dem står bara där ett litet tag då...tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 gurkmarmelad: Jag håller med 'SAAB Lover'.. tror inte att folk här uppskattar din attityd.. bra att nån håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 du kanske ska lugna dig lite....med svordomar och hotelser... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 (redigerad) snacka om att han var lite vild...hoppas han inte klarar sig länge på forumet... Redigerad 27 april, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 vilken fjant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 vilken fjant öh vem e fjant...jag eller gurkmarmelad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts