Wild_hawk Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 (redigerad) jag tycker det är ett underbart spel, jag har 1,3,6 och 7. I wish that i had a dolar, for every time i said that bilder från spelet: Larry 1: Larry 2: Larry 3: Larry 6: Redigerad 25 april, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 ingen? är det bara jag som gillar Larry spelen? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 njae...jag gillar väl dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 jag har alla men jag har aldrig kört dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Jag har bara kört ettan. Är alla spelen textabaserade? Och var kan man ladda ner dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 (redigerad) Jag har bara kört ettan. Är alla spelen textabaserade? Och var kan man ladda ner dom? alla är ej textbaserade.. jag tror bara 1 är det.. Men 7 är det ungefär samma grafik som på monkey island, så det är väll mest värt att spela, men dom andra är också bra.. Svåra, men bra.. Redigerad 25 april, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 1:an suger måste svara på frogor för att kunna spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 1:an suger måste svara på frogor för att kunna spela Jag tycker det är kul, men grymt svårt! Det tog en j*vla tid att klara spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Jag tycker det är kul, men grymt svårt! Det tog en j*vla tid att klara spelet... Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts