Panimala Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Ja får väl vänta på det!!! Luger: Du har rätt det e onödigt att köpa Spelet på en affär om det bara e postal 2 å inget annat just det,Lyssna på Lugern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 I andra upplagan av Postal 2; Share The Pain, som det heter, är loading tiderna betydligt kortare jag märker ingen större skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Ligger på torsdag... har precis hämrar köttet från Meat World.... å gissa vad det e för kött!!! Människokött man får se i en film när dom slaktar människorna... en film???! den skulle jag vilja se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 en film???! den skulle jag vilja se hehe... det är inte så mycket att se det är bara några männiuskor som blir nerslängda i en mangel eller vad det e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Blä min farsa pajade min Postal 2 skiva för att jag inte fick spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Min pappa hjälpte mig att installera det va något fel på min skiva.. men det går väll att köra utan skiva? eller ? eller din pappa kanske avinstalera spelet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Min pappa hjälpte mig att installera det va något fel på min skiva.. men det går väll att köra utan skiva? eller ? eller din pappa kanske avinstalera spelet också? mm, dte gjorde han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 mm, dte gjorde han haha Iof så fattar jag inte hur ni kan orka spela spelet, tycker att det är rätt trist och trista ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) Har bara testat demot, gillar det inte så mkt. Jag hade ett spel som hette "Postal" förut men jag vet inte om det var föregångaren till Postal 2. Man såg som gubben uppifrån ungefär som i ett RPG spel som diablo och sånt sen gick man runt och slaktade folk (som i tvåan då) fast med raketkastare och pistoler (och en liten arsenal alienvapen också)... Fast det var skitsvårt Jag dog nästan hela tiden hehe klarade av att ta ihjäl 2 stycken som kom en trupp legosoldater och matade mig med sina shotguns. *EDIT* Fast kom på nu, då var det typ bara ett fåtal spelföretag som typ ID Software och såna som kunde "konsten" med fps så jag förrvirrar mig själv lite... Redigerad 8 mars, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts