Danne Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Hej allesamans! här kan ni prata om postal 2 jag liger på onsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 jag klara de på lördagen för två veckor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Lördag??? Onsdag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Hej allesamans! här kan ni prata om postal 2 jag liger på onsdag... Ligger på torsdag... har precis hämrar köttet från Meat World.... å gissa vad det e för kött!!! Människokött man får se i en film när dom slaktar människorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Var Kan Jag Få tag på postal 2??? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Var Kan Jag Få tag på postal 2???:"> Man köper det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Man köper det... I Villken spel butik som helst >???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 I Villken spel butik som helst >???? i en spelbutik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 I Villken spel butik som helst >???? Antagligen inte i BR leksaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 (redigerad) Antagligen inte i BR leksaker Ja va i stan nyss och 0 av 3 butiker hadde det ej :'( Butiker: SIBA,Gubben som helpte mig sa att det inte fanns i systemet (För Nytt) Elgiganten,Frågade jag inte ONOFF,Han som ja fröga sa att dom inte hadde det och att dom inte skulle köpa indet bara för alla TV REKLAMER!! Redigerad 6 mars, 2004 av Conzue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 149:- på Webhallen. Paketet innehåller: • Postal 2 • Postal • Postal - Special Delivery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 149:- på Webhallen. Paketet innehåller: • Postal 2 • Postal • Postal - Special Delivery Ja vet,men då får Ja vänta tills efter min operation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Ja vet,men då får Ja vänta tills efter min operation!!! Och? du får ju fan flera spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Av dom filmer och bilder jag har sett verkar det för löjligt och meningslöst för min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Av dom filmer och bilder jag har sett verkar det för löjligt och meningslöst för min smak. Det är det ! Finns inge roligt i det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Det är det ! Finns inge roligt i det ! jo, uppdragen kan va skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Har precis skaffat det. ska börja lira nu. Vart helt förtjust i demot roligt men sjukt spel må jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Jobbigt när det laddar..men kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 I andra upplagan av Postal 2; Share The Pain, som det heter, är loading tiderna betydligt kortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Och? du får ju fan flera spel Ja får väl vänta på det!!! Luger: Du har rätt det e onödigt att köpa Spelet på en affär om det bara e postal 2 å inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts