samool Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 du e ju inne ganska ofta på forumet och så, hur mycke blir räkningen och blir inte dina föräldrar sura, och är dom inte stolta över dig som har gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 måste bara säga att Hultenius gör ett mycket bra jobb med sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 det kan man lugnt säga, utan betalt också det är mycket duktigt (vi är 2 riktiga smörbarn misterwoopee) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 det kan man lugnt säga, utan betalt också det är mycket duktigt (vi är 2 riktiga smörbarn misterwoopee) hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 du e ju inne ganska ofta på forumet och så, hur mycke blir räkningen och blir inte dina föräldrar sura, och är dom inte stolta över dig som har gtasajten Jag är inne många men små stunder och har "fastpris" så det blir inte så dyrt. Med "fastpris" menas 70h/månad för 299:- så det är fortfarande mycket billigare än tex telia ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 om du överskrider 70h då, vad händer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 om du överskrider 70h då, vad händer då då får han betala extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 per minut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik2 Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 per minut eller? ja precis som med vanligt gratisabonnemang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik2 Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag är inne många men små stunder och har "fastpris" så det blir inte så dyrt. Med "fastpris" menas 70h/månad för 299:- så det är fortfarande mycket billigare än tex telia ADSL Skulle aldrig betala 299:-/månad för fastpris. Spray ADSL kostar exakt lika mycket. Det är bara modemet som man behöver köpa för 1699:-, men det köper man ju bara en gång. . Jag väntar själv på mitt Spray ADSL paket (kommer i slutet på september), just nu modemsurfar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 och man behöver aldrig tänka på att koppla ned sig med bredband(inte för kostnaden iaf), det blir billigare i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Jag kan inte få bredband/ADSL, annars skulle jag lätt köpa det. Egentligen skulle jag få ADSL i mars 2001 men telia segade och jag har inte fått det än... jag ska dock få under våren 2003. Att universitets-nätet (bland världens snabbaste nät!) går 20m från mitt hus gör inte saken bättre... Men man får se på de ljusa sidorna, det blir trotts allt billigare med 56k, jag brukar inte surfa mer än 70/månad så räkningen brukar inte överstiga 299:-. Dessutom är det bra på sommaren, då avbeställer jag bara fastprisabonnenmanget och kör med ett vanligt betala-per-minut abonnemang vilket man kan tjäna massor på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 mm du e fiffig du... en kompis till mig han beställde telia adsl för typ ett år sen, och dom sa "a du får det inom 2 veckor", men han fick det inte, sen så tipsa jag han om att göra det vi gjorde, skicka ett brev till telia där det står typ "Om inte vi får Telia Adsl snart, så byter vi till ett annat företag", då fick vi det direkt En liten historia va det...(den kändes lång iaf) Copyright © 2002 Samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts