walen Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 jag har nyligen skaffat mig codename eagle och som är mkt kul i multiplayer spelade på lan för nårra dar sen nån som vet om man kan ha botar till det de vore väldans ql. jag måste skaffa mig battlefield 1942 det måste ju vara grymt roligare det är väll typ samma sak fast mkt finare roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Jag köpte Codename Eagle för ett år sedan för 10 spänn. Det var värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 27 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Jag köpte Codename Eagle för ett år sedan för 10 spänn. Det var värt pengarna. det är det verkligen. men spelet är inte särskilt kul i singel player det är ju i multiplayer man hittar spelets tjusningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts