BTBoresund Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Varför finns det inga typ real gta3 bilar att ladda ner på gtasajten är det olagligt eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 fins det väl!!! denna finns på riktigt: denna me: plus nåra till... annars kan du ju ladda hem bilar från www.gta3.net, där det finn över 500 st att välja mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Banshee Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Gå in på gta3.net?Njaaaaaa........kanske inte det är faktist myke roligare att spela helt vanligt p.g.a då spelar men som man ska! Babala baaaaaaa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 jag tycker att man ska spela med de vanliga bilarna när man ska klara av spelet men när man har gjort allt så tycker jag man får ladda ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 jag tycker att man ska spela med de vanliga bilarna när man ska klara av spelet men när man har gjort allt så tycker jag man får ladda ner! de spelar ju ingen roll om man inte ändrar handling.cfg filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 R* HAR NOG INTE LAGT IN NÅGRA RIKTIGA BILAR FÖR DÅ SKULLE DOM NOG RISKERA ATT BLI STÄMDA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 R* HAR NOG INTE LAGT IN NÅGRA RIKTIGA BILAR FÖR DÅ SKULLE DOM NOG RISKERA ATT BLI STÄMDA kan du stänga av Caps Lock ffs <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 jag hade INTE äns på Caps Lock ( tryckte in venster chift oops stava fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Det är klart att inte R* har lagt ut några bilar men andra har, gå in på REAL GTA3 och mods så får ni se på riktiga grejer, på (Real gta 3) 90mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Det är klart att inte R* har lagt ut några bilar men andra har, gå in på REAL GTA3 och mods så får ni se på riktiga grejer, på (Real gta 3) 90mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_3 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Du behöver inte skriva allt två gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 28 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Här är en fräck bild från real gta3 http://doupal.cz/realgta/pic/images_image.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 skulle R* ha riktiga bilar hade de blivit stämda tillbaka till stenåldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Varför finns det inga typ real gta3 bilar att ladda ner på gtasajten är det olagligt eller vad Det är inte olagligt... Dom har ju själv varit med och gjort en del nya bilar. Det finns många sajter som man kan hitta bra bilar att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Det är inte olagligt... Dom har ju själv varit med och gjort en del nya bilar. Det finns många sajter som man kan hitta bra bilar att ladda ner. Det här var bara en dum fråga som jag stälde ner jag var ny här, så snälla avsluta den här topicen eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 skulle R* ha riktiga bilar hade de blivit stämda tillbaka till stenåldern. Vad säger du?!? Dom behöver ju bara köpa rättigheterna till det och så kan dom göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts