Blade87 Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 hur gör man så att man måste logga in med lösen ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Du kryssar i rutan spara lösen ord eller Logga in automatiskt eller vad den heter... Den är under rutan där du skriver in ditt lösen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Du kryssar i rutan spara lösen ord eller Logga in automatiskt eller vad den heter... Den är under rutan där du skriver in ditt lösen.. ja, men då måste man trycka på "logga in som en annan användare" också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 24 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 men jag har insttalerat men det går inte och det kommer inte upp någon passport ruta där man skriver in lösenordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Har du xp? isåfall.... home eller pro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 24 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 home xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 jag har pro.... men de e väll ungefär lika....... gå in på Start---->Kontrollpanelen------->Användarkonton-------> under ''eller välj ett konto du vill ändra'' så väljer du det du använder.. sen ------> konfigurera mitt konto för användning av .NET Passport..... gör sen som vanligt........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 på msn alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 på msn alltså .NET Passport är väl MSN om jag inte tar fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts