Mr Mister Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag såg Stuntman för 195 kr på Åhlens. Är det värt pengarna? Är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Vet inte ens vad de e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag såg Stuntman för 195 kr på Åhlens. Är det värt pengarna? Är det kul? det är inte så jätte roligt tycker jag.. Men dom pengarna så kan det vara värt om du gillar bil spel, och då mennar jag GILLAR.. MIN 1000 post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 har själv funderat på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det är såå kul.. o då menar jah såå kul.. det är urtråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 nej alla har fel. Jag tycker inte om bil spel men stunt man är det coolaste bil spelet som finns. coola trix,snygga bilar,man kan bygga egen stunt bana och man kan åka mer än bara bilar. Det är så jävla COOLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pjotr Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Det är skitfrustrerande för "uppdragen" är skitlånga och missar man nåt så måste man köra om!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts