AddePS3 Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag undrar om någon av er känner till något sätt reparera bilar i FREERIDE EXTREME? Det gick i FREERIDE så det borde gå annars. För man måste köra jävligt försiktigt när man fått en ny bil. Anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag undrar om någon av er känner till något sätt reparera bilar i FREERIDE EXTREME? Det gick i FREERIDE så det borde gå annars. För man måste köra jävligt försiktigt när man fått en ny bil. Anyone? det går inte....har kollat men inte hittat nåt...allt e ju stängt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddePS3 Skrivet 23 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jävla skitspel, asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jävla skitspel, asså. det e grymt!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 det e grymt!!!!!!! nej....det e grymt men den saken är dålig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 nej....det e grymt men den saken är dålig.... han skrev: jävla skit spel asså....och Mafia e inge skit spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 han skrev: jävla skit spel asså....och Mafia e inge skit spel det e inget skitspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 det e inget skitspel... JAPP, jag sa ju de..inge skit spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 JAPP, jag sa ju de..inge skit spel.... det e ju inte tråkigt direkt...så det kan bara vara en annan sak...roligt!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 det går inte....har kollat men inte hittat nåt...allt e ju stängt... Jepp, det är tråkigt att man inte kan köpa vapen. Det är ju vapnen som är roliga att gå runt och leka med, speciellt när det inte finns några poliser i Freeride Extreme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Jepp, det är tråkigt att man inte kan köpa vapen. Det är ju vapnen som är roliga att gå runt och leka med, speciellt när det inte finns några poliser i Freeride Extreme! men man kan stänga av polisen i vanliga freeride... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 huuuuuuuuuuuuuuuuuuur?? hur tar man av polisen?? det e bara så att inte jag kan ändra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Då har du väl inte klarat alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 nej men förr!jag bootade datan då tog jag bort allt och lade in det igen!!då klarade jag det hur enkelt som helst men nu kommer jag ingen vart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 och hur klarar jag uppdraget "the priest"?det e ju helt dumt i huve det uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 och hur klarar jag uppdraget "the priest"?det e ju helt dumt i huve det uppdraget! inte så svårt...gör en taktik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ähhh.....den var så enkel!!!!(såg inte sjuk lådan i början så jag dog hela tiden :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ähhh.....den var så enkel!!!!(såg inte sjuk lådan i början så jag dog hela tiden :"> ) ok...vilken sjukläda menar du??? jag fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 ok...vilken sjukläda menar du??? jag fattar inte... i trppan som du gick ner i från taket finns en sjuk låda längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 japp det e den jag menar! och av vilken kille får man crazy hoorse av?på free ride extreme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts