Speeder Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 (redigerad) En avatar till Hultan: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/kingkrona.gif Och en till Blaque: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/mindreankingkrona.gif Redigerad 23 april, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 kanske liiiiiiiiiiiiiiite onödigt fast jag ska använda den på mitt forum (om jag får ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 kanske liiiiiiiiiiiiiiite onödigt fast jag ska använda den på mitt forum (om jag får ) ja, fråga TV4 först Jag kan stämma dig Speeder, du har snott bilder från TV4 spelsajt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 ja, fråga TV4 först Jag kan stämma dig Speeder, du har snott bilder från TV4 spelsajt! bara om de hade copyright på dom fast det tror jag inte för det e raketspel som gör spelen så det e nog deras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 ja, fråga TV4 först Jag kan stämma dig Speeder, du har snott bilder från TV4 spelsajt! ease down dude......it's not like this is America Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Alla här är nog vana vid att Hultan är utan avatar. Och att Blaque skulla byta avatar, det skulle ju bli kaos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Alla här är nog vana vid att Hultan är utan avatar. Och att Blaque skulla byta avatar, det skulle ju bli kaos! Riktig kaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 (redigerad) Riktig kaos Jepp! En sak bara, jag har alltid tänkt mig att Blaque ser ut som snubben i hans avatar! Det skulle vara kul att se hur Blaque ser ut på riktigt. Redigerad 23 april, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 ja, fråga TV4 först Jag kan stämma dig Speeder, du har snott bilder från TV4 spelsajt! oj jag märkte det. Jag gjorde nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag kan stämma dig Speeder, du har snott bilder från TV4 spelsajt! Det är en så liten sak så jag tror knappast att polisen bryr sig om att ta upp "fallet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jepp! En sak bara, jag har alltid tänkt mig att Blaque ser ut som snubben i hans avatar! Det skulle vara kul att se hur Blaque ser ut på riktigt. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Visa dig blakke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jepp! En sak bara, jag har alltid tänkt mig att Blaque ser ut som snubben i hans avatar! Det skulle vara kul att se hur Blaque ser ut på riktigt. Hehe , ja om man kollar riktigt noga kanske man kan se vissa likheter... Någon bild blir det dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Fast det skulle inte vara kul att se dig heller(inte för att du är ful eller nått.. det vet ju inte jag) Men Blacke ska se ut så här.. http://w1.233.telia.com/~u23305681/tillfalliga/luigi.gif Skulle man få se en bild på han skulle allt vara helt anorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Fast det skulle inte vara kul att se dig heller(inte för att du är ful eller nått.. det vet ju inte jag) Ha, ha, ha! Vilken tur att du slipper då..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Ha, ha, ha! Vilken tur att du slipper då..! Japp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Fast det skulle inte vara kul att se dig heller(inte för att du är ful eller nått.. det vet ju inte jag) Men Blacke ska se ut så här.. http://w1.233.telia.com/~u23305681/tillfalliga/luigi.gif Skulle man få se en bild på han skulle allt vara helt anorlunda Ja, så ser Blakk ut Jag vet att det uttalas så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Ja, så ser Blakk ut Jag vet att det uttalas så. Blacke säger jag... (hade en lärare som hette Roque och hans namn uttalades Rocke) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Hult, säg din kommentar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 (redigerad) Jepp! En sak bara, jag har alltid tänkt mig att Blaque ser ut som snubben i hans avatar! Det skulle vara kul att se hur Blaque ser ut på riktigt. Har jag också tänkt Tänk om Blaque är luigi i gta3 Redigerad 23 april, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts