Deltanator Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag fick just en vild tanke , tänk om dom släpper GTA: London 1969 fast i 3D och med RenderWare motorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 tråkigt me gamla bilar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jag tror det skulle bli ganska populärt även fast det är gamla bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jag tror det skulle bli ganska populärt även fast det är gamla bilar tror ja me...det måste ju bli skit popis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Det nästa spel i GTA-serien kommer att bli "GTA: San Andreas"...det är den sista staden som är kvar som är inte är i 3D som Liberty City och Vice City är ifrån original GTA.... och en kille som heter Richard Kruger som bor i New York har registrerat www.gtasanandreas.com och han är anställd på Rockstars NY-stab och finns bla med i Credits på State of Emergency som Rockstar har gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Det nästa spel i GTA-serien kommer att bli "GTA: San Andreas"...det är den sista staden som är kvar som är inte är i 3D som Liberty City och Vice City är ifrån original GTA.... och en kille som heter Richard Kruger som bor i New York har registrerat www.gtasanandreas.com och han är anställd på Rockstars NY-stab och finns bla med i Credits på State of Emergency som Rockstar har gjort... Heh Det står ju i nyheterna på GTAsajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Det nästa spel i GTA-serien kommer att bli "GTA: San Andreas"...det är den sista staden som är kvar som är inte är i 3D som Liberty City och Vice City är ifrån original GTA.... och en kille som heter Richard Kruger som bor i New York har registrerat www.gtasanandreas.com och han är anställd på Rockstars NY-stab och finns bla med i Credits på State of Emergency som Rockstar har gjort... du är ganska påläst ser jag, vi också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Det nästa spel i GTA-serien kommer att bli "GTA: San Andreas"...det är den sista staden som är kvar som är inte är i 3D som Liberty City och Vice City är ifrån original GTA.... och en kille som heter Richard Kruger som bor i New York har registrerat www.gtasanandreas.com och han är anställd på Rockstars NY-stab och finns bla med i Credits på State of Emergency som Rockstar har gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 GTA London 1969 i 3d...kanske vore något för mig när min GTA(1) bana är klar... fast det skulle ju inte bli någon vacker bana direkt...hippies, hippie VW's och sopor överrallt...men framför allt brottslighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts