Johnny Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Vet att detta är fel forum att skriva i men jag hittade inte var jag går in i. Men varför har ni tagit bort min JMC?? Jag har la fan inte gjort något. För jag kommer inte in i skolan längre. Får sitta på jobbet nu och skriva ju va fan. Kom igen Admin. Ta inte bort denna säg iså fall till vad jag har gjort för fel. TACK MVH Johnny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johnny Skrivet 22 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Jaha såg nu att Joker och snobben också är spärrade för vi har samma IP men är det så konstigt då. Skolan har la bara ett IP nummer eller? För det va där jag gjorde den. Så du Hultenius nu förstår du la varför då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 fel forum...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johnny Skrivet 22 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Jag vet Curly. Jag vet!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Kan det vara ett lamt försök att försöka få av sig skulden? Du snackade om Warez tror jag det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Men va fan försök inte 1 dator lite kontigt 1 dator på en skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Men va fan försök inte 1 dator lite kontigt 1 dator på en skola. vem har sagt att de é en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Men va fan försök inte 1 dator lite kontigt 1 dator på en skola. vet man ingenting, ska man inte lägga sig i... man har bara ett ip ut från en skola. för det mesta iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 fel forum...... Han kanske redan skrev det! Men i andra sidan kan han ju skriva i den rätta kategorin om han redan vet att det är fel kategori. arma[N] jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Han kanske redan skrev det! Men i andra sidan kan han ju skriva i den rätta kategorin om han redan vet att det är fel kategori. arma[N] jayleno88@hotmail.com han har redan gett svar på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Vet att detta är fel forum att skriva i men jag hittade inte var jag går in i. Men varför har ni tagit bort min JMC?? Jag har la fan inte gjort något. För jag kommer inte in i skolan längre. Får sitta på jobbet nu och skriva ju va fan. Kom igen Admin. Ta inte bort denna säg iså fall till vad jag har gjort för fel. TACK MVH Johnny man får ända bara ha en användare... så du får nog välja att ha bara en om du inte e bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 man får ända bara ha en användare... så du får nog välja att ha bara en om du inte e bannad... om han talar sanning så hade han bara en användare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 om han talar sanning så hade han bara en användare... men om han bara hade en från början så så måste han ha blit bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 ee, va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Jag kan inte vara helt säker men det är lite skumt när tre personer med samma IP (varav två som är registrerade med 2 minuters mellanrum) pratar i samma topic. Dessutom är IP:et registrerat till Bostream Göteborg utan några anvisningar om att det skulle vara en skola eller kommunverksamhet (vilket i vanliga fall brukar stå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 men om han bara hade en från början så så måste han ha blit bannad... kan du inte förklara lite bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 ok... om man säger så så kanske hade han en användare som han höll på å sa fula saker till alla....och då kanske han blev bannad för det...eller för att han ljög däruppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts