Tedfallkv Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Finns det någon som spelar C&C Renegade här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Finns det någon som spelar C&C Renegade här? Nej men jag spelade förut.... Det e ju alldeles för lätt och sen e det inge bra efekter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 jag spelade ganska kul iallafall multiplayer och multiplayer test på multiplayer test kan man skriva in denna koden när man tryckt på f8 extras fnkqrrm då kan man köpa jeepar mm håll i alt när du går in på köp menun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 ja tycker inte det är bra... c&c ska inte vara fps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 körde det förut, det ända som var kul med det var när man körde mp, och då var det grymt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 beställde det förut men när det kom så verkade det tråkigt så jag skickade tillbaks det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 beställde det förut men när det kom så verkade det tråkigt så jag skickade tillbaks det... Du har väl inte beställt de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Du har väl inte beställt de? jo då det hade release... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 24 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 SP suger men MP är svinkul.. men har någon här kört "Redalertmod" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts