Rocket_skater Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 (redigerad) Hur gör man en signatur, om det är så man kallar det... asså att de blir så här: --------------- I'm Bond. James Bond Typ.... hjälp mig Redigerad 2 november, 2011 av Henkibojj Verkligt personnamn bortredigerat på Sianas begäran. /Henki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Kolla in min topic Nya Medlemmar som finns högst upp i Off-topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 24 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Fattar ändå inget av det... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Under annons.direkt står det my controls, klicka på den, sen till vänster står det "Edit my signature" klicka å sen e de bara att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Det ska vara i slutet så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Kan man lägga upp bilder i signaturen... såsom NÄSTAN alla andra har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Kan man lägga upp bilder i signaturen... såsom NÄSTAN alla andra har gjort??? ja...det är bara å trycka på img tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 ja...det är bara å trycka på img tror jag... Men den säger ju något om att man ska enge en URL... betyder det att bilden måste finnas på Internet? Kan man lägga uppden om den finns på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 japp pixas hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 (redigerad) japp pixas hemsida Japp till vad? *EDIT* Kolladelänken. Kan man lägga uppsina bilder från datorn tillPixas? isåfall, HUR!? Redigerad 4 maj, 2003 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Du registrerar dig och trycker på "upload" sen tryker du på bläddra och väljer filen sen trycker du på "upload" så kommer det upp ett filnamn, det trycker du på så kommer en liten ruta med en adress. Det är adressen. men tryck på adressen och kopiera url:en, det är lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 4 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Alltså, du går in på den sidan, laddar upp valfri bild (JPG eller GIF, endast)och voila! P.S, du får trycka på register new user oxå!D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Alltså, du går in på den sidan, laddar upp valfri bild (JPG eller GIF, endast)och voila! P.S, du får trycka på register new user oxå!D.S OKej... men när man har gjort det, då trycker man på IMG, och skriver in adressen. Men det funkar ju inte. När jag uppdaterar händer inget, det står bara det gamla "Jul handlar inte om att ge"... VARFÖR!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 (redigerad) QUOTE=Stora_tomtefar,May 5 2003, 20:57] Alltså, du går in på den sidan, laddar upp valfri bild (JPG eller GIF, endast)och voila! P.S, du får trycka på register new user oxå!D.S OKej... men när man har gjort det, då trycker man på IMG, och skriver in adressen. Men det funkar ju inte. När jag uppdaterar händer inget, det står bara det gamla "Jul handlar inte om att ge"... VARFÖR!? Redigerad 5 maj, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 OKej... men när man har gjort det, då trycker man på IMG, och skriver in adressen. Men det funkar ju inte. När jag uppdaterar händer inget, det står bara det gamla "Jul handlar inte om att ge"... VARFÖR!? du ska inte använda (parenteser) utan [brackets på engelska] i alla tags.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 (redigerad) det ska vara: [img=http://www.dinhemsida.com/dinmapp/dinbild.jpg] Redigerad 5 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts