LunCh Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 (redigerad) Jag undrar hur man gör en länk på sin hemsida. inte en vanlig en som byter färg eller nåt som denna Link Redigerad 21 april, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 <a href="http://www.hemsida.com/">Detta är min hemsida</a> Tror jag det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 (redigerad) <a href="http://www.hemsida.com/">Detta är min hemsida</a> Tror jag det är... alla säger så. men jag menar hmmm ta länkarna på GTA sajten då Redigerad 21 april, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 alla säger så. men jag menar hmmm ta länkarna på GTA sajten då Jag fattar inte vad du menar sörrö.. Menar du att du vill ha länkarna som finns här på sidan.. Då kan du högerklicka på länken och trycka på Egenskaper, sen så kopierar du URL:en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Jag fattar inte vad du menar sörrö.. Menar du att du vill ha länkarna som finns här på sidan.. Då kan du högerklicka på länken och trycka på Egenskaper, sen så kopierar du URL:en... Jag tror att han vill ha samma design på sina länkar som här på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 <tr><td bgcolor="#cccccc"><div align="center"> <table width="100%" border="0" cellspacing="1" cellpadding="0" align="center"><tr><td> <div align="center"><font size="1" face="Verdana"> <a href=../index.htm class=menu>Nåt</a></font></div></td></tr> ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Jag tror att han vill ha samma design på sina länkar som här på GTAsajten? Jag tror han har blivit virrig av alla påskägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Jag tror att han vill ha samma design på sina länkar som här på GTAsajten? Menar han att han vill ha svarta länkar som blir ljusblå/turcos vid highlink.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 mm jag menar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 mm jag menar det <STYLE> A:link { COLOR: #000000; TEXT-DECORATION: none } A:visited { COLOR: #000000; TEXT-DECORATION: none } A:active { COLOR: #F30E2F; TEXT-DECORATION: none } A:hover { COLOR: #F30E2F; TEXT-DECORATION: underline } </STYLE> du får ändra på färgerna om du vill ha någon annan färg, ta bort understrykningen genom att sudda bort "underline" om du vill ha överstrykning så skriver du "overline" mer om detta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 lägg till det under <head>: <style type="text/css"> A:link {text-decoration: underline; color: vanliglänkfärg} A:visited {text-decoration: underline; color: besöktlänkfärg} A:active {text-decoration: none; color: aktivlänkfärg} A:hover {text-decoration: underline; color: markeradlänkfärg} </style> Byt ut det bakom "color:" till en färg, tex #FFFFFF, som blir vit. Det är #RRGGBB som används här bredvid, men annars kan du använda black, green, yellow osv. men då ska du inte ha med # framför... sedan om du ska göra en länk, så kan den likna något sånt här: <a href="http://www.dinhemsida.com/dinmapp/dinfil.zip">dinfil.zip</a> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 <STYLE> A:link { COLOR: #000000; TEXT-DECORATION: none } A:visited { COLOR: #000000; TEXT-DECORATION: none } A:active { COLOR: #F30E2F; TEXT-DECORATION: none } A:hover { COLOR: #F30E2F; TEXT-DECORATION: underline } </STYLE> du får ändra på färgerna om du vill ha någon annan färg, ta bort understrykningen genom att sudda bort "underline" om du vill ha överstrykning så skriver du "overline" mer om detta här. oj, jag och sirar skrev visst samtidigt ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Tack för hjälpen här är resultatet Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Tack för hjälpen här är resultatet Klicka här no problems, jag och vigge är bara glada över att få hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 no problems, jag och vigge är bara glada över att få hjälpa till. tänk om jag inte var det då ... Bara skoja, klart jag e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts