Funnylin Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Jag börjar bli trött på alla nya medlemmar som skapar mängder av trådar som redan finns flera exempar av.....jag läste att Hultan inte har tid att skapa en ny forumavdelning(vilket jag kan förstå)men när du får det kan du inte skapa typ nått som heter Nybörjar frågor(sjukt namn men) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Det kan jag hålla med om... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 det här har stell redan tagit upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Jo man fler uppmärksammar det på det här viset......jag tillägnar denna tråd stellhell.......bättre så??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Jo man fler uppmärksammar det på det här viset......jag tillägnar denna tråd stellhell.......bättre så??? okej då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Jag ska fråga Hultan om han kan fixa en tråd som blir kvar längst upp eller på board index som ska innehålla lite FAQ frågor hade jag tängt mig... Vad tycker ni om det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Jag ska fråga Hultan om han kan fixa en tråd som blir kvar längst upp eller på board index som ska innehålla lite FAQ frågor hade jag tängt mig... Vad tycker ni om det... Det låter som en bra idé! Där skulle det också kunna finnas forum-tips som att t.e.x kolla om det redan finns nån topic om det ämnet man vill snacka om innan man skapar en ny topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Det finns det redan... denna knappen: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 StellHell är en riktig kalenderbitare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Det finns det redan... denna knappen: Jag menade inte en sök-funktion(det finns ju redan) utan ett tips om att det finns en sökfunktion, många nya medlemmar känner inte till sök-funktionen Yeah! 200 inlägg sedan den 1 Juli! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Alltså, jag tycker Hultan skulle fixa att när man regestrerar sej så står allt man ska göra innan man postar... Typ som "forum-lagar" Yeah! 434 inlägg sedan den 3 Juli! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Alltså, jag tycker Hultan skulle fixa att när man regestrerar sej så står allt man ska göra innan man postar... Typ som "forum-lagar" Yeah! 434 inlägg sedan den 3 Juli! undra vem som blir först till 1000.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 undra vem som blir först till 1000.... Som sagt, tävlingar om vem som har flest posts ska hellst undvickas eftersom det bara blir en massa spam då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Som det utvecklar sig just nu är det klart stellhell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Som arvid säger: Det är ingen tävling... Jag har fått så gott som alla genom "vanliga" inlägg... (kan faktist erkänna att ett o annat "spam" inlägg har slinkit in.. ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 ja ja...jag undrade bara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 fy på dig stellhell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Om ni läser dom två övre inläggen så ser ni ett bra exempel på SPAM... Ne killar jag hackar inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 det här är typiskt råttan-spam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts