LunCh Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Är det nån som nån sida med nåt spel program som är ganska lätta att använda förutom TGF. eller om ni vet en guide till TGF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Är det nån som nån sida med nåt spel program som är ganska lätta att använda förutom TGF. eller om ni vet en guide till TGF Det är inte så svårt att använda TGF, det är bara att chansa och upptäcka vad som går och inte går. Men jag vet inte om det finns någon guide... Annars så kan du kanske maila mig, så kan jag svara på nån av dina frågor... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Är det nån som nån sida med nåt spel program som är ganska lätta att använda förutom TGF. eller om ni vet en guide till TGF Klik and play, är mycket mycket lättare!! men det finns fler funktioner i tgf.. annars så finns det ju en guide på clickteams hemsida till tgf.. men jag rekomenderar Klik and play... Klik and plays sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Så svårt är det inte att andvända tgf, och tgf har ju en guide, gå in på tgf mappen, ocg gms, så tar du help eller nåt, kommer inte exakt ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts