Pollmannen Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Följer du nyheterna på TV om kriget i Irak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 nej, inte nu längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Nej, orkar inte bry mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Nej, orkar inte bry mig... samma här! trååååkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Jag brukar försöka att kolla på nyheterna varje kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts