BuZZ Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Jag bara ville veta lite om vad The Getaway är för spel? Jag har inte läst någon recension om det så jag skulle gärna vilja ha lite fakta om det....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Det är ett skjut och mördar spel. Precis som gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Det är ett skjut och mördar spel. Precis som gta. fast det e roligare...det e mer smyg uppdrag och biljakter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 fast det e roligare...det e mer smyg uppdrag och biljakter... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Håller med till 100%! och så kan man ta gisslan också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 det verkar ju riktigt grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag ska köpa d, men jag har bara inga pengar just nu Men det är mycket grymmare än GTA: VC, verkligare etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 det första intrycket jag fick var "vadå Vice city bäst !!"... det är det bästa spelet !! men jag har inte spelat det på tre veckor nu ! jag lånade ut det till en kompis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 det verkar ju riktigt grymt japp visst e det...ska försöka göra en film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Håller med till 100%! Och det finns en VOLVO med, (brandbil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Och det finns en VOLVO med, (brandbil) japp en volvo men 3 SAABar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 japp en volvo men 3 SAABar... man kan inte skjuta sönder glas taket på den där "super" saaben ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 man kan inte skjuta sönder glas taket på den där "super" saaben ! kan man inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 nix... sen så kan ju inte bilarna få bucklor på taken om man våltar med dom... fast det är ju bättre än gta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 nix... sen så kan ju inte bilarna få bucklor på taken om man våltar med dom... fast det är ju bättre än gta... det e ju ganska klart att det e bättre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 det e ju ganska klart att det e bättre.... jag tycker nog hela spelet är bättre än vice city... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 jag tycker nog hela spelet är bättre än vice city... bättre uppradg...de e roligare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) Och det finns en VOLVO med, (brandbil) är inte de en MAN? jag har iaf för mig de, och inte en Volvo! VC är tusen gånger bättre än The Getaway!!! Redigerad 2 maj, 2003 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 näpp, en volvo, såg det på nån render bild nån gång har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) ok, jag har bara för mig att de är bara Sveriges deltidsbrandstationer som har Volvo eftersom BAS inte tillverkare brandbilar av Volvo längre utan av Scania! men de kan vara en volvo oxå, jag har inte kollat så noga! Redigerad 2 maj, 2003 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts