SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 vet nån var man kan få tag på ett bra screenshots progam...jag vet print screen men vill ha ett bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 (redigerad) Samma som jag använder till att spela spel med, Fraps (www.fraps.com) *edit* Screen: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/frapsscreen.JPG Redigerad 21 april, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 snagit 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Samma som jag använder till att spela spel med, Fraps (www.fraps.com) *edit* Screen: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/frapsscreen.JPG hur använder man fraps för att spela in filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 hur använder man fraps för att spela in filmer? OFFTOPIC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 (redigerad) OFFTOPIC! jag undrade ju bara det handlar ju om samma program så varför inte fråga Redigerad 21 april, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 hur använder man fraps för att spela in filmer? man startar fraps och trycker F9 inne i ett spel sen hammnar filmen i C:\Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 man startar fraps och trycker F9 inne i ett spel sen hammnar filmen i C:\Fraps ok tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 tack för all hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 tack för all hjälp... Ska du försöka ta screens på Mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Samma som jag använder till att spela spel med, Fraps (www.fraps.com) *edit* Screen: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/frapsscreen.JPG Fraps suger hårt!! Det bara laggar när man har på filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Det bästa programmet heter HyperSnap DX och finns på www.hyperionics.com.... det använder jag och man ta screenshots på DirectX spel, Direct3D spel och Glide spel, plus 3d-program osv...man kan också välja att ta med muspekaren i sina shots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Ska du försöka ta screens på Mafia? det me kanske...allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Fraps suger hårt!! Det bara laggar när man har på filmen då har man inte en tillräckligt bra dator eller så e de nåt annat fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 (redigerad) eller e det för att fraps suger, hackar på min med... Redigerad 23 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 eller för att du har antingen Fraps 1.9 eller Fraps 1.91 utan ett GeForce kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 har fraps 1.9C och Geforce 4ti 4600... borde väl räcka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 det me kanske...allt möjligt det har jag gjort många gånger! med HyperSnap DX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 har fraps 1.9C och Geforce 4ti 4600... borde väl räcka?? Det kan man verkligen säga... Jag har sämre grafikkort än dig och det laggar knappt nånting alls! Konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Skribb kan du hjälpa mig med Hypersnap DX?? Har du msn?? Chrille112@hotmail.com Adda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts