Wild_hawk Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 jag fattar inte rigtigt, jag gör samma sak varje dag typ i en följd, sen efter nåra år så blir det en annan följd, varför lever vi? vad väntar vi på? det känns som att livet är en väntan på nått bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Ja varför finns universum?? Har lixom ingen mening. Tänk om det inte skulle finnas inget går inte att tänka. Fast man ska inte tänka för mycket på sånt då blir man galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 hade varit mycket bekvämare att inte leva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Håller med till 100%!! Skulle vara sk*t bekvämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Håller med till 100%!! Skulle vara sk*t bekvämt hihi! då hade du ju inte vetat att det är bekvämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 jag fattar inte rigtigt, jag gör samma sak varje dag typ i en följd, sen efter nåra år så blir det en annan följd, varför lever vi? vad väntar vi på? det känns som att livet är en väntan på nått bättre.. en teori är kanske för att vi ska ta hand om våran planet och hålla den i styr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 en teori är kanske för att vi ska ta hand om våran planet och hålla den i styr Ja men varför finns vår planet? Och att vi ska sköta den, jag tycker inte vi gör ett så bra jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Ojojoj vanligtvis får man såna där tankar om "varför finns universum" först en aning senare i livet, typ 20-25 Jag vet iaf vad människan har för uppgift, nämligen att förökas, utvecklas och uppfinna nya pryttlar,kort sagt EVOLUTION Vad meningen med livet är för den enskilda människan skiljer sig från person till person, en del tycker att det är att njuta och en del tycker att det är att lämna nånting till eftervärlden Det var allt för mig :"> Om ny vill veta mera får ni gå till en psykolog eller till närmaste mattant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts