Danne Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Hej som ni kanske vet så finns det en sak som man kan skriva nåt sen så läser datan upp det på engelska... det jag behöver jälp med är hur gör man för att byta röst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 du laddar ner språkmotorer från internet.... sök på TTS Engines eller Text to speech engines på google....eller www.scansoft.com eller www.reallusion.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Hej som ni kanske vet så finns det en sak som man kan skriva nåt sen så läser datan upp det på engelska... det jag behöver jälp med är hur gör man för att byta röst? som sagt så använd INTE det programet, det SUGER! sök efter nåt annat prog som läser upp text...Kolla www.downloads.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 som sagt så använd INTE det programet, det SUGER! sök efter nåt annat prog som läser upp text...Kolla www.downloads.com som vad? jag är också intresserad av ett sånt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 som vad? jag är också intresserad av ett sånt program sök på text reader ........ett bra program jag har använt (Det var visserligen på windows 3.1 tiden) men det har många funktioner är notetalk! där kan man få BARN MÄN KVINNOR ROBOTAR mm. att läsa upp en text eller att sjunga texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Hej som ni kanske vet så finns det en sak som man kan skriva nåt sen så läser datan upp det på engelska... det jag behöver jälp med är hur gör man för att byta röst? Var låg det där programmet nu igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts