Rocket_skater Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 som vadå? Tja...Simpsons, futurama, robotwars, that 70th show mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Det är inga dockusåpor.. Det är Serier... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Det är inga dockusåpor.. Det är Serier... Nä...Men bigbear sa att robinson var det bästa PROGRAMMET, blindo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Nä...Men bigbear sa att robinson var det bästa PROGRAMMET, blindo! Ursäkta mig då... Men Simpsons, futurama, robotwars, that 70th show är fortfarande inte dokusåpor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Men 24 e ingen dokusåpa..... jag vet det...men det e mitt favorit program på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 [lånar tråden] nån som såg fastlane i dag?? jag tycker att det var bra!!! [/lånar tråden] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Ursäkta mig då... Men Simpsons, futurama, robotwars, that 70th show är fortfarande inte dokusåpor... jobbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 varför har du bytt till Pollmannen för, det är skitfult ju avundsjuk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Big Brother är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 (redigerad) avundsjuk eller? det låter som en upplblåst kycklingskalle Fjäderfä = Poultry (kyckling) där ifrån får jag Poll Plus att Poll låter som något bollaktigt, uppblåst, tjockt och fult Utseendeet: -= =- Redigerad 23 april, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 (redigerad) *edit* Glöm detta inlägg... Redigerad 23 april, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 det låter som en upplblåst kycklingskalle Fjäderfä = Poultry (kyckling) där ifrån får jag Poll Plus att Poll låter som något bollaktigt, uppblåst, tjockt och fult Utseendeet: -= =- a men när det gäller GTAsajtens Forum så vet du väl vad poll är för något! Efterssom jag (Pollmannen) ställer frågor så kan man väl heta så. Eller har du ett bättre namn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts